HEMMA

2011-04-24 @ 20:55:40
är äntligen hemma efter en lång dag i bilen, känns halvkul när det är 23 grader utanför och man sitter med världens kramp i rumpan typ. Men nu sååå. Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder ifrån veckan senare. Men nu ska jag ta en lång dusch och ta hand om mig själv lite. Sommaren är ju redan här i Borås så man får väl leta fram shortsen, frågan är om jag ens har några som passar haha..

Lovar att blogga bättre än vad jag har gjort denna veckan, men lite glest kommer det bli eftersom jag har en kortegevecka framför mig som ser ut att bli grym! Är rääättt taggad. Men håll utkik här i bloggen för jag kommer väl slänga in bilder lite då & då. Hoppas ni har haft ett bra påsklov i alla fall, I'm back on track now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0