MIN DAG

2011-04-13 @ 22:55:08
förlåt för rätt kass uppdatering men har haft lite annat för mig och inte riktigt hunnit med bloggen.. Vaknade i alla fall upp jämte min snygging idag, vi som förresten har 20 månader idag. Sen hade jag låång stund på mig att ta det lite lugnt eftersom skolan inte började förrän halv två idag. Hade två korta lektioner och sen åkte jag och emelie hem till julia för att måla lite på våra kortegeoveraller, blev grymt! Hann dock inte med baksidan, så det får bli någon annan dag.

Nu har jag tagit hand om mig själv lite, lång dusch, tagit bort det fula nagellacket, rakat benen, smörjat in mig med blåbärsbodylotion och krupit ner i sängen. Kändes som det behövdes. Imorgon ska jag även till frisören och klippa mig och lägga lite slingor i utväxten, det behövs med! Så nu ska jag bara kolla ett avsnitt glamourama och sedan sova.
Lägger upp bild på kortegeoverallen imorgon för jag har inte min mobilsladd framme, kan även visa resultatet efter jag har klippt mig.
bilden är snodd ifrån julia, innan vi började måla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0