MY DAY

2011-04-25 @ 20:58:07
har haft en rätt bra dag idag. Jag och Emelie åkte till Julia vid tolvtiden och där catchade vi upp lite på vad som har hänt under lovet osv. Vi målade även klart våra kortegeoveraller som för övrigt blev grymt snygga och så hann vi med en pizza på det också, allting i den strålande solen och ca. 21 grader varma luften. Heelt underbart, känns verkligen som att sommaren är här, fast det fortfarande är april.. Går ju knappt ha jeans på sig, fast vet inte om mina ben vågar visa sig bara på stan än eftersom de inte sett dagsljus sen förra sommaren.. hehe.

Nu ska jag ligga o ta det lugnt ett tag, kanske plugga om jag orkar, men förmodligen inte. Imorgon drar kortegeveckan igång och det ser ut att bli roligt! Ska försöka ta bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0