20111221

2011-12-21 @ 21:42:33
ledsen för så dålig uppdatering, klickade in här och såg att det var två dagar sen jag uppdaterade(!). Men i alla fall, har legat hemma sjuk idag med, den här jäkla förkylningen vill inte ge sig!! Idag har det gått åt 100 näsdukar, alltså helt seriöst, hela paketet vi köpte igår är slut. Så fräscht.. Även alvedonen är slut. Så förhoppningvis vaknar jag upp som en ny människa imorgon. Då vankas det skolavslutning, ska bli så himla skönt! Sen ryktas det om lite mys på kvällen med tjejerna i klassen. Men ska försöka hålla er bättre uppdaterade än vad jag har gjort nu. Har förresten löst julklappen till mina föräldrar nu med! I'll keeep you posted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0