HELLO

2011-07-08 @ 23:11:03
sitter uppe och gör ingenting, skulle egentligen ha sovit hos min pojkvän inatt men så blev det inte.. Så här sitter jag nu. Borde egentligen gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon för att åka in till stan och fixa några sista saker med mami. Ska nämligen åka till Italien imorgon! (så i för sig har jag en hel vecka att vila.) Känner att jag har lite resfeber och är inte alls sugen på att åka just nu. Kan bero på att jag inte är bästa vän med flygplan heller, hehe. Men det ska nog gå bra! Hade tänkt packa imorgon så jag får hoppas att jag inte missar någonting i all stress.

Som ni kanske förstår kommer jag vara frånvarande på bloggen denna veckan om jag inte hittar nåt internet och kan ge er en snabb update, däremot lovar jag att jag har MASSOR av bilder att lägga upp efteråt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0