IT WON'T MAKE SENSE RIGHT NOW, BUT YOU'RE STILL HER FRIEND

2011-07-06 @ 21:59:04
hej! har precis ätit lite blåbärspaj och nu ligger jag och chillar i sängen med bra musik. Idag var som sagt min sista arbetsdag på ett tag, är ledig 12 dagar framåt nu, rätt skönt. Så imorgon ska jag ta mig till göteborg med b-friend, vi har väl mest tänkt ta det lite lugnt och kika runt o.sv. Inte shoppa helt hysteriskt alltså. Men får väl se om jag får med mig någonting hem.
Idag fick jag med mig två stycken t-shirtar i olika färger som var på rea, måste dock springa in o byta den ena imorgon på morgonen eftersom jag hade fått med mig XS istället för S, lagom smart.. Så jag får hoppas att den finns kvar.
Men lovar att försöka ta några bilder imorgon, har varit lite dålig med det nu. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0