TODAY

2011-07-20 @ 20:07:56
idag började jag med jobb fram tills klockan två, då jag klämde in att träffa min älskling fram till klockan fyra då det var dags för födelsedagsfika med fina Elin som fyller år idag! Det var riktigt mysigt.
Just nu sitter jag bara hemma på altanen och är helt slut. Imorgon börjar jag i alla fall tolv så jag får lite sovmorgon. Tänkte ta hand om mina naglar nu som ser ut som skit, funkar inte att ha långa naglar alls när jag jobbar så ska klippa av dem till kortaste och lacka i någon fin färg tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt mysigt vart det! Tack för att du ville fika med mig finis! :)

2011-07-20 @ 20:55:31
Postat av: Elin

Riktigt mysigt vart det! Tack för att du ville fika med mig finis! :)

2011-07-20 @ 20:55:45
Postat av: Leonie

Vart jobbar du? :)

kram!

2011-07-21 @ 17:31:48
URL: http://leonieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0