TILLBAKA

2011-06-19 @ 20:43:30
Ledsen för dålig uppdatering men har haft massa annat för mig. Dessutom valde min datorladdare att inte funka ett tag så fick inte igång datorn alls, men nu har det löst sig som tur är.

Spenderade i alla fall gårdagen på liseberg med Elin, David och Filip. Det var jättekul (som vanligt) trots att regnet öste ner för det mesta. Men vad gör det, "det är ju bara vatten" var det man fick gå runt och tänka. Så vi hann med att åka en hel del och spendera massa pengar där på 10 timmar. Det var dock bara Elin som fick med sig en stjärnvinst hem. Var rätt trött i benen efteråt och blöt om fötterna, somnade i alla fall gott i famnen på my love.
Idag har vi väl mest segat och nu ligger jag i soffan igen. Funderar lite på hur jag ska lägga upp morgondagen, vill hitta på något och inte gå och sega. Så sätter nog väckarklockan på nio och tar mig upp på en powerwalk, sen ska jag möta J&J i stan vid halv tre för en fika.

Lovar att slänga in lite bilder så fort som möjligt & bättra på min uppdatering, men just nu är jag rätt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0