ÄNTLIGEN FREDAG

2011-03-18 @ 18:11:49
känner jag, trots att vi bara gått i skolan tre dagar denna veckan, vilket har varit vääldigt skönt. Idag gick jag och fikade med E&C efter skolan i alla fall, mysigt. Sen kikade vi på stan och jag hittade massa fint jag vill köpa, får se om jag gör det imorgon eller håller i pengarna lite till.. Bl.a. ett linne och en topp. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, skönt!

Mina ögon ser väldigt läskiga ut.. Men var i alla fall lite fredagsfin idag med min nya blus och uppsatt hår, vilket jag inte har särskilt ofta. Men nu har det nog nästan rasat ihop.

Kommentarer
Postat av: Elin

Väldigt fin var du! :)

2011-03-21 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0