DAG 06

2011-03-15 @ 11:21:29
Mitt favoritplagg i garderoben
Detta är svårt tycker jag! Men efter att ha tänkt lite har jag hittat två plagg (med mycket färg!) som är mina favoriter, utöver andra lite tråkigare. Den första är den lilla blommiga klänningen ifrån H&M. Den är dock några år gammal men verkligen helt perfekt. Blev så glad när jag hittade den. Kommer nog ta lång tid tills jag hittar en liten blommig som kan ersätta den.
Det andra plagget är också en sommarklänning. Denna köpte jag förra året från H&M också, garden collection. Den användes inte så mycket förra sommaren. Men i sommar kommer jag ha den som den är eller kanske matcha med en grå collegetröja (utan luva och dragkedja) så bara kjolen sticker fram och ett par hunters/converse till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0