DAG 4

2011-03-01 @ 17:38:28
Min bästa vän
Den här är svår, för jag har ingen bästa vän. Eller rättare sagt, jag har flera bästa vänner. De flesta jag umgås med står jag väldigt nära och kan prata om det mesta med. Så skulle inte säga att jag har någon speciell bästa vän. Men till exempel är min mamma min bästa vän, hon finns alltid där såklart och hon är världens bästa! Sen är min pojkvän min bästa vän, har alltid roligt med honom och vi kan prata om allting. Sen har jag några tjejkompisar också, som är skit roliga för övrigt, men ni vet vilka ni är!
Tycker just att det med bästa vänner är rätt svårt, om man ställer upp för varandra, har kul tillsammans och kan lita på varann, så är det väl en bästa vän?
jag och min fina mamma på Kreta förra sommaren, kanske världens mest osmickrande bild på mig, jag ser tyvärr ut som en jätte, menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0