NYA BILDER PÅ SHOPPINGEN

2011-03-21 @ 16:20:08
vet ni vad jag gjorde? tog bort det gamla inlägget med bilderna på det jag köpte i helgen eftersom jag tycker de bilderna var så tråkiga att lägga ut.. Har tagit nya nu så jag hoppas dom är lite bättre. Alltså blir det ett likadant inlägg som tidigare! Är i alla fall hemma ifrån skolan nu och ska sätta mig och plugga lite snart. Tänkte ta något att äta först men är inte alls sugen på någonting som är sött.. Så får se vad jag hittar på för nyttigt.
okej denna bilden blev konstig, man ser inte fickan på bröstet och den är inte riktigt såhär röd, men ifrån gina tricot för 249,-
puderrosa/beigt linne (också lite ljusare i verkligeheten), h&m, 199,-
och byxorna, även dem ifrån h&m, tror dom kostade 199,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0