FRIDAY

2011-05-27 @ 21:16:26
jag är ledsen för så dålig uppdatering men ska försöka bättra mig lite i helgen. Har varit borta med klassen hela dagen idag och besökt olika kloster/kyrkor runt om i västra götaland, inte så särskilt lyckad tur eftersom regnet öste ner för det mesta. Men det var väl okej jämfört med en skoldag. Fick med mig ett nytt nagellack hem efteråt som jag kan visa senare!

Andra saker som står på min shoppinglista just nu är;
- Beige oversize kofta
- Vit stickad tröja med flätade detaljer
- Vita "kostym"byxor.

Vill ha!!

Nu ska jag bara spendera resten av min kväll i soffan och ta det lugnt, är helt slut verkligen, är så himla glad att det är helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0