INGEN DATOR

2011-05-21 @ 16:40:05
Har ingen dator för tillfället eftersom den befinner sig hemma hos min pojkvän, så har inte kunnat uppdatera. Just nu skriver jag från ipaden.. Kan dock inte lägga in bilder härifrån. Igår åkte jag till Göteborg med Filip och det blev lite shopping i alla fall, lovar att visa bild så fort jag kan! Sedan var det tänkt att vi skulle till liseberg för att se maggio en stund, trots att jag inte mådde så bra. Men så blev det inte, för när vi stod utanför stängde dom grindarna så inga fler kom in.. Så jag kom hem vid tio ungefär vilket i för sig var rätt skönt.. Ikväll ska jag bara vara hemma med min mami och kolla film och äta godis, mysigt!! Uppdaterar så snart jag kan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0