IN LONDON

2011-11-04 @ 22:50:13
idag har vi avklarat dag två här i london, vilket var mycket bra! Besökte Madame Tussauds, vilket var kul men sjukt mycket folk så man skyndade nästan sig ut. Men nu har man sett det. Sedan åkte vi till ett nyöppnat shoppingcenter i stratford på fyra enooorma våningar, tror det är europas största shoppingcenter. Sjukt var det i alla fall. Har hittills köpt, ett par byxor, massa trosor, tre par skor, en blus och ett läppstift. Fortsätter shoppingen imorgon haha. Äter även grymt god mat, har blivit italienskt, grekiskt, indiskt och en engelsk frukost änsålänge. Räknar med en sushi på rullande band med. Nu ska jag slå på skype med min bror, men jag hör av mig och visar massor med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0