20111012

2011-10-12 @ 16:57:23

Det är en fin och solig onsdag men ska försöka sätta mig med plugget resten av eftermiddagen, kanske tar en promenad om jag hinner, känns som jag skulle behöva det. Det var någon som ville se vad jag hade på mig om dagarna och just nu känns det som det ser ut ungefär såhär varje dag, har inte så mycket inspiration och dessutom har jag köpstopp. Försöker hålla i pengarna tills jag åker iväg under höstlovet och då hittar jag förmodligen lite nya saker till garderoben.
Här är halsduken jag köpte med! 99,- på H&M, precis som hittat och den finns i massa färger.



Det är min tur att låta det va
Det är min tur att må bra 
Men du säger att nått känns rätt, men det här är fel 
Så länge jag håller i, är du hel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0