TISDAG

2011-09-27 @ 20:00:00
har varit och klippt mig och färgat utväxten idag, så himla skönt! Blev även liiite ljusare i längderna men det känns jättebra. Fast nu känns håret så jäkla kort, men så är de väl alltid precis efter. Den uppmärksamme ser kanske även att jag har tagit bort mina gelenaglar nu. Tröttnade faktiskt på dom rätt fort och nu har jag bara en förstärkning på mina egna naglar och ett vinrött lack, känns mycket mer jag. Nu ska jag kila ner och titta till kakan som står i ugnen, bakar åt min bror, han ska ta med det till jobbet, men hörs senare!

Kommentarer
Postat av: william

fin bild:3



Vad tycker du om mina färglösa Depressions Modellbilder som jag tog på min vän:D?

2011-09-27 @ 20:13:34
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0