SECHE VITE

2012-04-02 @ 17:13:27
efter att ha läst om detta topplacket på felicias blogg kände jag mig bara tvungen och springa och köpa det. Har precis samma problem med att naglarna blir randiga efter natten, vare sig jag gör dem mitt på dagen eller sent på kvällen, dessutom stöter jag alltid i dom eftersom jag pillar med saker när de är nymålade. Testade i alla fall överlacket direkt när jag kom hem och det är verkligen bra. Man målar på det direkt efter färgen, behöver alltså inte låta det torka, sedan är det torrt på nån minut!! Precis vad jag behövde. Spring och köp! Finns på kicks t.ex. för 129,-

Kommentarer
Postat av: Julia

Bästa överlacket ever! xx

2012-04-05 @ 09:19:38
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0