THE LAST DAYS

2012-04-25 @ 20:12:18

Ligger i soffan och är helt slut, pollenallergin har slagit till och min näsa rinner som bara den. Annars allt är bra här, förutom att bloggen har kommit i kläm. I lördags var jag i alla fall på bio med Julia, project X blev det och den rekommenderas och man vill ha lite kul och skratta i biosalongen. Annars har kortegeveckan dragit igång på skolan. Imorgon börjas det med byggen, roliga aktiviteter och gött häng på skolgården/pisseberget. Självklart förtärs det en del alkohol också, men har en känsla av att denna långhelgen kommer att slå förra året faktiskt. Så jag är alltså lite upptagen med att vara ute och ha jäkligt skoj. Men kanske slänger upp lite över mobilen, ska försöka fånga lite minnen på bild med, som jag kan dela med mig utav. Ha tålamod!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hur gör en annan för att få chansen att eventuellt leva upp till det du skrev/la upp på instagram häromdagen Lina, utan att verka som en helt psyko person? Men mitt enda sätt e att skriva till dig här.?! Med vänlig hälsning, Patrik85 på instagram

2012-05-01 @ 03:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0