LYCKLIG

2012-01-04 @ 21:43:50
Har en sån jäkla bra period i mitt liv just nu. Ledigheten gör mig lugn, inga måsten, inga krav, göra vad man vill. Sova till eftermiddagen, äta pizza tre dagar i rad och skratta så det gör ont med världens finaste vänner. Idag låg jag för en gångs skull på ett tag, hemma i soffan, och då slog det mig just hur jäkla lycklig jag är!

Har varit lite glest på uppdateringsfronten eftersom jag har varit upptagen med att ha roligt, igår blev det pizza och fotboll med lite vänner, trevlig kväll! Imorgon får vi se var dagen tar oss men jag kan lova att jag ska försöka titta in här och bjuda på lite bilder och berätta vad jag har för mig. PUSS för att ni läser detta.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken härlig känsla! xx

2012-01-05 @ 10:43:33
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se
Postat av: Julia

Känner likadant! Finaste vänner, finaste du!

2012-01-05 @ 12:07:59
URL: http://juliackarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0