THE dress

2012-07-10 @ 10:59:18
Är inte direkt i behov utav klänningar i denna regninga staden men, den här klänningen från weekday som Angelica har är ju helt perfekt. Den åker upp på min "vill-ha-lista" direkt och jag tror faktiskt att det får bli en tripp till göteborg någon dag i veckan, för listan är alldeles för lång nu.. 
 
Förresten så kom jag hem från jobbet för en halvtimme sen, ja, vid halv elva. Trodde jag började vid tio idag så jag stressade in tidigt, när jag väl var där visade det sig att jag inte börjar förrän två, så det var bara att hoppa på bussen hem i regnet igen, mindre roligt. Nu ska jag leta boenden, för om ett tag bär det av emot ett varmare land. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0