SORRY

2012-05-21 @ 19:48:44
Kuvertväska, gina tricot, kommer matchas till klänningarna i sommar
Har som sagt haft fullt upp och absolut ingen inspiration det senaste. Men känner att det är dags att ta tag i bloggen igen, för jag tycker ju att det är roligt. Nu närmar sig sommaren med och idag bjöds det på en sjuuk värme här i borås. Så jäkla skönt och jag gick barbent till skolan för första gången i år. Har hunnit med en hel del shopping sen sist jag bloggade, var i göteborg förra veckan och fick med mig kuvertväskan, ett läppstift, tisha, topp och en klänning hem. Har även blivit lite utöver det, så ska försöka fota lite utav det och några outfits framöver om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0