UPDATE

2012-05-12 @ 18:29:22
Kikade in här och såg att det inte var en hel vecka sedan jag uppdaterade!! Har haft så sjukt mycket i skolan och än är det lite kvar, men känns såå skönt att det närmar sig sommarlov. Ska försöka komma igen här så fort som möjligt och visa lite nytt jag har i garderoben. Men håll ut, ska återkomma så fort jag hinner och har inspirationen. Nu ska jag snart äta en av mina favoriträtter, färsk pasta med hemmagjord pesto, räkor, bladspenat, småtomater och en god sallad till det! Nu kurrar min mage..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har sett på din instagram att du hade vita "prickar/bubblor/sparks" på en bild av dig. Hur fixade du dessa? En mobilapp eller på datorn? Kram :)

2012-05-13 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0